Wanneer je onder één van onze kopjes de juiste informatie niet kunt vinden, staat je vraag misschien hieronder. Heb je nog steeds niet voldoende antwoord op je vraag, stuur dan een mail naar info@theatervianen.nl
- Kijk ik op de eerste rij niet te veel omhoog?
Ons theater werkt met een vlakke vloer. Dit betekent dat er geen verhoogd podium is. De eerste rij stoelen van de tribune sluit direct aan bij het speeloppervlak.
- Kan ik alleen bestellen via de website?
Kaarten bestellen via de website is de snelste en enige manier en geeft je de mogelijkheid om je eigen zitplaatsen te kiezen.
- Kan ik ook kaarten aan de kassa van Helsdingen kopen?
Nee, je kunt geen kaarten aan de balie van Helsdingen of in de Horeca gelegenheid kopen voor de voorstellingen.
- Hanteren jullie een minimum leeftijd voor de kaartverkoop?
Nee, wij hanteren geen minimum leeftijd.
- Kan de kinderwagen mee naar binnen?
Nee, helaas kunnen kinderwagens niet mee de zaal in. Buiten de zaal is er genoeg ruimte om je kinderwagen tijdelijk neer te zetten, ook kun je deze eventueel in de bewaakte garderobe kwijt. Let er wel op dat tijdens de voorstellingen de garderobe niet toegankelijk is.
- Kan ik de zaal huren voor een eigen evenement?
Ja dat kan, maar daarvoor moet je contact opnemen met de gemeente Vijfheerenlanden: verhuur.helsdingen@vijfheerenlanden.nl
- Zijn er rolstoelplaatsen beschikbaar?
Het nieuwe theater is goed toegankelijk voor mensen in een rolstoel. Op de voorste rij is een rolstoelplaats voorzien. Wanneer je deze plaats inclusief een plaats voor een begeleider wilt reserveren neem dan contact op via info@theatervianen.nl De rolstoelplaats wordt, indien deze niet gereserveerd is, 1 week voor de voorstelling vrij gegeven en is dan te reserveren als standaard plaats.
- Kan ik telefonisch contact met jullie opnemen?
Onze stichting werkt uitsluitend met vrijwilligers. Veel van deze mensen hebben overdag een baan. Voor het snelste antwoord op je vraag kun je die het beste stellen via de mail: info@theatervianen.nl
- Ik heb kaarten gereserveerd via de site maar nu blijkt dat ik de laatste rij heb in plaats van de eerste rij, kan dit nog aangepast worden?
Je kunt in dit geval contact met ons opnemen via info@theatervianen.nl, dan kunnen we kijken of we de kaarten kunnen omboeken.
- Ik heb kaarten gekocht maar ik kan helaas niet komen, kan ik mijn kaarten annuleren?
Nee, helaas kunnen wij gekochte kaarten niet terug nemen.
- Mag ik eigen eten en drinken meenemen?
Dat kan per voorstelling verschillen. Bij de meeste voorstellingen mag je je drankje mee naar binnen nemen. Bij binnenkomst zullen wij hier meer informatie over geven.
- Er staat een leeftijdsaanduiding maar mijn kind is jonger, mag mijn kind dan wel naar binnen?
Onze leeftijdsaanduidingen zijn adviezen. Deze adviezen worden in samenwerking met de impresariaten vastgesteld en zijn er niet voor niks. Het is voor de artiesten heel storend wanneer blijkt dat kinderen de voorstelling te spannend vinden. Wanneer er kinderen zijn die storend aanwezig zijn, dan kan er door één van de vrijwilligers het dringende verzoek komen de theaterzaal (tijdelijk) te verlaten.
- Ik heb een betaling gedaan met een podium-cadeaukaart. Dit is mislukt en nu ben ik mijn saldo kwijt en ik heb geen kaarten.
Het gebeurt wel eens dat, met name een gecombineerde betaling van een podium cadeaukaart met een aanvulling via iDEAL, niet goed samengaat. Het duurt soms wel een paar uur voordat het betaalsysteem het bedrag terugstort op de podium cadeaukaart. Gooi deze dus niet weg! Mocht dit onverhoopt voorkomen neem dan contact met ons op: info@theatervianen.nl
- Als ik stoelen wil reserveren, hoe weet ik dan welke bezet zijn en welke nog vrij zijn?
Wanneer je naar de agenda gaat en de voorstelling van je keuze opzoekt, dan klik je op het balkje ‘kies je plaats(en)’ je komt dan vervolgens op onze plattegrond. De groene stoelen zijn de stoelen die nog vrij zijn, de grijze stoelen zijn inmiddels bezet.